Łączna liczba wyświetleń

sobota, 11 sierpnia 2018

Prawdziwe Oblicze

Jakieś dwa dni temu poszłam z moim kuzynem na boisko pogrć w tenisa.
Gdy doszliśmy były tam moje koleżanki, oraz dwóch chłopaków i koledzy
moich koleżanek z Ożarowa. Gdy grałam z kuzynem w tenisa, chłopaki
zaczęli nabijać sie z mojego kuzyna a przy okazji ze mnie.
Wnerwiłam sie bardzo bo jeden z nich zaczął sie popisywać.
Gdy mojemu kuzynowi wypadła piłeczka tenisowa za siatke,
poszedł po nią a jeden z chłopaków trzymał mu furtke,
i myślał że mój kuzyn nie poradzi sobie z nim. I potem
chodził zadowolony i dalej sie popisywał. A najgorsze
było to, że wcześniej mie poprostu wykożystał,
bo udawał że mnie lubi i w ogóle a teraz....
Tylko potrafi mnie wyśmiać po to, żeby tylko
sie popisać.... Jak dla mnie ten człowiek jest,
teraz stracony.


Nie wiem jak mogłam być tak głupia...
Czuje sie jak idiotka, ale dzieki mojej koleżance
wszysko zrozumiałam i wiem, że on nigdy sie nie zmieni,
i że zawsze będzie podstępny jak żmija.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz