Łączna liczba wyświetleń

piątek, 7 października 2011

Mam tego dość.........!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nienawidzę tego że non stop każdy się mnie czepia zawsze ja jestem ta naj gorsza mam dosyć swojego życia z chęcią bym sie zabiła........... Moi kumple się na mnie zawzięli cały czas ja jestem winna wszystkiego coś poszło źle na mnie tak jest cały czas mam tego dosyć !!!!!!!!!!!!!!!!
Nienawidzę tego świata co ja robię źle wiem jestem walnięta ale już taka jestem nic na to nie poradzę. Cały czas kogoś zawodzę nie wiem co mam zrobić najlepiej będzie jak się zamknę w sobie i nie będę się z nikim kumplować wtedy nikogo nie zranię. Nie mam innego wyboru.
Przepraszam że musicie to czytać ale nie wiem co mam zrobić jestem beznadziejna......

2 komentarze:

  1. Eee, no Marti :*
    Po prostu ludzie tacy są, wiele razy Ci to mówiłam. To, że zamkniesz się w sobie nie ułatwi sprawy. Musisz coś z tym zrobić, musisz się zmienić, bo może coś z twoim zachowaniem jest źle.
    Jestem Twoją przyjaciółką i wiesz, że zawsze będę Cię wpierać <3
    Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tak nie mów każdy człowiek jest wyjątkowy a oni po prostu nie widzą tego... Nie przejmuj się nimi masz mnie i zawsze możesz na mnie liczyć. Gdy to czytałam łzy cisną się bo jesteś moją bardzo dobrą koleżanką dla tego ja ci nie pozwolę się zabić i coś sobie zrobić... Bo cię kocham jak moją koleżankę i jestem ci winna, często ty mnie wspierałaś więc ja cię teraz nie opuszczę:)

    OdpowiedzUsuń